logo
امروز : پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۹
[ شناسه خبر : ۴۱۰۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل اموال تملیکی استان زنجان عنوان کرد:

رسیدگی به پرونده‌های قاچاق اموال تملیکی زنجان

رسیدگی-به-پرونده‌های-قاچاق-اموال-تملیکی-زنجان
مدیرکل اموال تملیکی استان زنجان گفت: در ۶ ماهه اول سال تعداد 376 فقره پرونده جدید قاچاق، متروکه و قضائی به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال تشکیل و کالاهای مربوطه تحویل سازمان شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 88 درصد افزایش داشته است.

غلامحسین مهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه در 6 ماهه اول سال 1403 تعیین تکلیف تعداد 204 پرونده کالا با یک هزار و ۱۳۴ ردیف قبض انبار به ارزش تقریبی یک هزار و ۱۸۵ میلیارد و 301 میلیون ریال توسط اموال تملیکی زنجان انجام شده است اظهار کرد: از این تعداد 178 فقره پرونده با 806 ردیف قبض انبار به مبلغ بیش از 611 میلیارد و 234 میلیون ریال به‌فروش رسیده که این میزان نسبت به سال گذشته حدود 401 درصد رشد داشته است. 

بیشتر بخوانید

وی گفت: تعداد 42 فقره پرونده با 273 ردیف قبض به ارزش تقریبی 292 میلیارد و ۴۶ میلیون ریال به‌علت صدور احکام برائت به صاحبان کالا مسترد شد که از نظر ریالی نسبت به سال قبل حدود 8 درصد رشد داشته است.

مدیرکل اموال تملیکی استان زنجان عنوان کرد: تعداد 6 فقره پرونده با 49 ردیف قبض به ارزش تقریبی بیش از 42 میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال نیز به‌علت صدور احکام بلاصاحب به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان تحویل شد که نسبت به سال قبل از نظر ریالی 50 درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: تعداد 6 فقره از این پرونده‌ها که مربوط به کالاهای متروکه بوده، با ارزش سیف (ارزش اولیه اعلامی از گمرک) 239 میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال جهت حمایت از چرخه تولید کشور، با درخواست اظهارنامه گمرک موافقت و به گمرک ارسال شده است.

مهری ابراز کرد: در ۶ ماهه امسال تعداد 376 فقره پرونده جدید قاچاق و متروکه و قضائی به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال تشکیل و کالاهای مربوطه تحویل سازمان شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 88 درصد افزایش داشته است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۸
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۳
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۷
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳